رتبه‌بندی تولیدکنندگان لوله‌های پلی‌اتیلن
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

نحوه شرکت در رتبه‌بندی تولیدکنندگان لوله‌های پلی‌اتیلن

برای شرکت در این رتبه‌بندی در زمان اعلام شده از سوی انجمن تولیدکنندگان لوله‌های پلی‌اتیلن یا معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، شرکت‌های تولیدی باید فرم‌های مخصوص را تهیه و پر کنند و به همراه مدارک لازم و پرداخت هزینه‌های مربوط به بازرسی به دفتر انجمن ارسال نمایند.

نکته مهم این است که فقط تولیدکنندگانی می‌توانند در آن شرکت کنند که عضو انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات اتیلن بوده و دارای پروانه کاربرد، علامت استاندارد اجباری و نیز تائیدی‌های مراکز مورد تائید مجری سامانه‌های نوین آبیاری برای لوله‌های نرم مخصوص آبیاری قطره‌ای باشند.

رتبه‌بندی تولیدکنندگان لوله‌های پلی‌اتیلن

شاخص‌های رتبه‌بندی تولیدکنندگان لوله‌های پلی‌اتیلن

در هنگام فراخوان شاخص‌های امتیازدهی نیز ضمیمه مدارک شده و در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار می‌گیرد تا بدانند بازرسان چه بخش‌هایی را بررسی کرده و به هر قسمت چه امتیازی تعلق می‌گیرد. درواقع مجموع این امتیازات است که نوع گرید لوه پلی‌اتیلن مشخص شده و به آن شرکت تعلق قرار خواهد گرفت.

شاخص‌های رتبه‌بندی هر ساله ممکن است متفاوت باشند اما در بیشتر مواقع شامل موارد زیر هستند:

 

۱. عوامل مربوط به پایداری و کیفیت لوله‌های پلی‌اتیلن

این بخش شامل قسمت‌های تجهیزات آزمایشگاهی، منابع انسانی واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه، کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی، گواهی‌نامه‌های آزمایشگاه، ساختمان و محوطه آزمایشگاه و کنترل کیفیت، سوابق و مستندات است که به هر کدام نمره‌ای جداگانه در نظر گرفته خواهد شد.

 

۲. تکنولوژی و توانمندی‌های تولیدی

در این شاخص به قسمت‌های مشخصات خطوط تولید، تجهیزات جانبی، سوابق و مستندات تولید و نت، منابع انسانی تولید، ظرفیت اسمی تولید، تنوع در اندازه لوله های تولیدی و نیز ساختمان و محوطه تولید امتیازاتی اختصاص یافته و مجموع آن‌ها محاسبه می‌شود.

 

۳. نظام کیفیت و حسن شهرت

سامانه مدیریت کیفیت (۹۰۰۱ ISO (40، سوابق آموزشی در انجمن، شرکت در نمایشگاه یا سمینار وزارت جهاد کشاورزی،تحصیلات و تجارب مدیر عامل و کارت بازرگانی بخش‌های این شاخص را تشکیل داده که با مجموع کل امتیازات هر کدام منظور می‌گردد.

 

۴. انبارش

در این شاخص قسمت‌های انبار، محوطه و شرایط انبارداری، نحوه چیدمان، انبارش و بسته بندی (مواد، محصول، قطعات و تجهیزات تولید)، منابع انسانی انبار و سوابق و مستندات سامانه انبارش بررسی و امتیازدهی می‌شود.

 

۵. توان مالی

میزان سرمایه ثبتی آخرین شاخصی است که توسط بازرس بررسی و امتیازدهی می‌شود.

رتبه‌بندی تولیدکنندگان لوله‌های پلی‌اتیلن

اهمیت رتبه‌بندی تولیدکنندگان لوله‌های پلی‌اتیلن

مسلم است که رتبه‌بندی شرکت‌ها هم برای تولیدکننده و هم مصرف‌کننده لوله‌های پلی‌اتیلن، بسیار مهم بوده و مزایای زیادی دارد. زیرا با اعلام این لیست، شرکتی که داری امتیاز بیشتری بوده و در صدر جدول قرار گرفته، اعتبار و شهرت بیشتری برخوردار شده و می‌تواند از این طریق فروش بالاتری داشته که در نتیجه به درآمدزایی بالاتری خواهد رسید. از طرفی کشاورزان و تمامی کسانی که به انواع لوله‌های پلی‌اتیلن نیاز دارند می‌توانند با بررسی و مقایسه نتایج حاصل از لیست رتبه‌بندی تولیدکنندگان لوله‌های پلی‌اتیلن، علاوه بر شناخت شرکت‌های مجاز، بهترین و با کیفیت‌ترین لوله را انتخاب نماید که با استفاده در سیستم آبیاری باعث بهره‌وری بیشتر شده و نیز هزینه‌های تحمیلی جهت نگهداری و تعمیر لوله‌های پلی‌اتیلن و کل مجموعه را به مقدار قابل توجهی پایین بیاورند.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: